گروه مهندسین ارس
خلق معمارانه سبک زندگی

طراحی ویلا مدرن

دماوند-جابان

 
“طراحی ویلا مدرن در منطقه زیبای جابان در شهر دماوند با استفاده از متریال‌های متنوعی صورت گرفته است. نمای این ویلا از میکروسمنت نما به رنگ طوسی با پروفیل‌های مشکی قاب بندی شده است، که زیبایی و ظرافت بیشتری به نما می‌بخشد. همچنین، برخی از قسمت‌های نما از سنگ مشکی با رگه‌های کم سفید استفاده شده است که با قاب‌هایی به رنگ طوسی ترکیب شده و تنوع رنگی جذابی را به نما می‌بخشد. سقف تراس‌های نما نیز از چوب تروموود ساخته شده است. جان پناه شیشه‌ای نما از جنس سوپر کلیر شفاف و با پوشش گیاهی سبز و فلاور باکس طراحی شده است. درب ورودی ویلا از چوب با جوب های عمودی و مدرن تهیه شده و نورپردازی نما از نورهای تو کار خطی سفید استفاده شده است.
حیاط ویلا شامل یک استخر روباز با شکست‌هایی از جنس شکست ویلا است. کفسازی محوطه نیز از بتن اکسپوز و چمن مصنوعی انجام شده است. این ترکیب متریال‌ها زیبایی و زندگی به حیاط ویلا می‌بخشد.
با توجه به روانشناسی نور و رنگ و با بهره‌گیری از فنگشویی، ما تمامی جزئیات این پروژه را با دقت و هماهنگی طراحی کرده‌ایم. شما می‌توانید عکس‌های این پروژه را در وبسایت ما مشاهده کنید و از طراحی محوطه و ویلا لذت ببرید.

پروژه های مرتبط