مقالات

طراحی داخلی در سال 2023 و ترندها و سبک های جدید در این سال

طراحی معماری

روند طراحی داخلی  در سال 2023 

آیا می دانید چه رنگ ها و متریال جدیدی در طراحی داخلی برای سال آینده ترند خواهد شد؟ اگر بازسازی یا پروژه ای در ذهن دارید، سبک هایی را به شما می گوییم که سال 2023 را متحول خواهند کرد.

طراحی داخلی مدرن

چه سبک هایی در طراحی داخلی در سال 2023 مد خواهد شد؟

در سال 2023 سبک مدیترانه ای رایج تر  خواهد شد. ما در این سال  به سمت سبک های جسورانه  و طبیعی  که به سمت  سادگی پیش می روند قدم بر میداریم.

طراحی صنعتی همچنان یکی از سبک های اصلی سال آینده خواهد بود.

در سال پیش رو نیز  سبک کلاسیک به عنوان سبک سنتی همیشگی مورد استفاده قرار میگیرد  با این  تفاوت که استفاده از سنگ مرمر را به صورت خلاقانه و گسترده تر در این سبک، مشاهده می کنیم.

چه رنگ هایی مد سال آینده را تعیین می کنند؟

رنگ های طبیعی و گرم هرگز از مد نمی افتند. رنگ های خاکستری و بژ در خنثی ترین طیف های رنگی خود، یکی از رنگهای ترند در سال آینده خواهد بود. این رنگ ها، رنگهایی  هستند که در همه سبک ها به خوبی عمل می کنند و کاملا با رنگ های دیگر ترکیب می شوند.

یکی از ترندهای طراحی داخلی که در سال ۲۰۲۳ خواهیم دید, استفاده از رنگ‌های قوی مانند مارون , آبی یا سبز بر روی یکی از دیوارهای هر فضا می باشد.در واقع ایجاد  یک طرح جسورانه با نتیجه تماشایی .

بهترین متریال برای بازسازی خانه ما چه خواهد بود؟

پیش بینی می شود برخلاف محیط های  تجاری و اداری که در آنها  سبک مدرنیته با سبک صنعتی ترکیب خواهد شد , در خانه‌هایمان  به دنبال راحتی و دسترسی بهتر خواهیم بود , بنا بر این در سال ۲۰۲۳ از متریال طبیعی برای خانه‌ها و از ادوات فلزی برای  فروشگاه‌ها و ادارات انتخاب می شود .
از این نظر کفپوش های سرامیکی با مقاومت زیاد در برابر سایش  و اختلاف  دمایی بالا بهترین گزینه هستند و به راحتی تمیز می شود.

کفپوش‌های سرامیکی طرح چوب و سنگ در رنگ‌های گرم ما را به یاد اشیا مدیترانه‌ای می‌اندازد که در ترند های جدید دکوراسیون سال 2023 مورد توجه قرار گرفته‌اند. موادی مانند چوب و بامبو  در دکوراسیون و مبلمان به این سبک طبیعی افزوده می شود

از طرف دیگر، کفپوش های فلزی در طرح های مختلف سبک مدرن را به خوبی نشان می دهند و گزینه بسیار ایده آلی برای ترکیب با وسایل فلزی مانند آهن می باشد. پیشنهاد مدرنیته در سال 2023  درباره کف پوش های های فلزی بیشتر  فلزاتی به رنگ برنز خواهد بود و برخلاف سالهای گذشته از رنگهای رزگلد دوری خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “طراحی داخلی در سال 2023 و ترندها و سبک های جدید در این سال

  1. Johnson_P گفت:

    I like this web site very much, Its a really nice position to read and find information.Raise blog range

    1. ارس فرتاک نوین گفت:

      “I’m really glad you like our website. We hope to continue providing valuable information.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *